Ουρανία Βενέτη

Ειδική Παιδαγωγός
email:
Τηλέφωνο:

H Ουρανία Βενέτη είναι απόφοιτη εκπαιδευτικός προσχολικής ηλικίας από το Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ) του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ),  με ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Ψυχολογία. Συνέχισε τις σπουδές της με μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στο Πανεπιστημίου Λευκωσίας και ολοκληρώνει το δεύτερο μεταπτυχιακό, στις Επιστήμες Αγωγής μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοιατρικών Προσεγγίσεων, με ειδίκευση την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση  στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ).

Παράλληλα, το ενδιαφέρον της για την ολική υποστήριξη και ανάπτυξη του παιδιού την οδήγησε στην τετραετή εκπαίδευση στην Σύγχρονη Διαπροσωπική Ψυχοδυναμική Ψυχοθεραπεία στο Ψυχοθεραπευτικό Κέντρο Νοτιών Προαστίων (ICPA).

Έχει συμμετάσχει εθελοντικά για 7 έτη στο Σωματείο Φίλων ΑμΕΑ: Δράση για το κάτι άλλο. Εργάζεται ως ειδική παιδαγωγός από το 2017 και συνεργάστηκε με Διεπιστημονικά Κέντρα Θεραπειών, αναλαμβάνοντας παρεμβάσεις τόσο με αντικείμενο τις Μαθησιακές Δυσκολίες, όσο και με Αναπτυξιακά Σύνδρομα, αλλά και συντονίζοντας ομάδες ενίσχυσης κοινωνικών δεξιοτήτων και σχολικής ετοιμότητας.

Έχει συμμετάσχει με προφορικές εισηγήσεις και αναρτημένες ανακοινώσεις σε παιδαγωγικά και ιατρικά συνέδρια (Πιλοτική μελέτη συνηθειών κι διαταραχών ύπνου παιδιών με ΔΑΦ και αναπτυξιακών διαταραχών και των γονέων τους), (Χρήση σεναρίων συμβολικού παιχνιδιού στην εκπαίδευση παιδιών με μαθησιακές και αναπτυξιακές αδυναμίες), (Η μουσική ως παιδαγωγικό εργαλείο/ δείκτης ενίσχυσης σε περιπτώσεις μαθησιακών δυσκολιών). Ακόμη, από την ερευνητική της εμπλοκή, έχει δημοσιεύσει κεφάλαιο στο βιβλίο:

Veneti, O., Xristodoulou, P., Xristopoulou, F., Barbouni, A. (2023), Case Study: Communication Abilities of a Child With Leukoencephalopathy (LBSL). In Katsarou, D. (Eds), Childhood Developmental Language Disorders, Role of Inclusion, Families and Professionals. (pp. 216-231).: IGI, Global

Έχει πιστοποίηση στα σταθμισμένα αξιολογητικά εργαλεία ΕΔΑΛΦΑ και Math-Pro-test. Έχει εκπαιδευτεί στην Greenspan Floortime approach και έχει ολοκληρώσει τον Α’ Κύκλο Νοηματικής Γλώσσας. Έχει παρακολουθήσει ποικίλα σεμινάρια όπως Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Εικαστικής Ψυχοθεραπείας (art therapy) στο Ιατρικό Ψυχοθεραπευτικό Κέντρο, Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα: Εισαγωγή στην Ψυχανάλυση, Φροϋδική Εταιρεία Βορείου Ελλάδος, Μουσικός Γραμματισμός : τυπικές και άτυπες μορφές μουσικής διδασκαλίας-μάθησης, Βιβλίο και παιδιά: η δυναμική μιας σχέσης, Η τέχνη των Παιδιών στην Art-Therapy κ.α.

Τέλος, επιδιώκει να ενημερώνεται και να εκπαιδεύεται, παρακολουθώντας τα σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα σε ό,τι αφορά την επιστήμη για την παιδική ηλικία, την ψυχολογία του παιδιού και την ειδική αγωγή με γνώμονα τη συμπερίληψη και ολική ενίσχυση της πραγματικότητας του παιδιού.