Ουρανία Βενέτη

H Ουρανία Βενέτη είναι απόφοιτη εκπαιδευτικός προσχολικής ηλικίας από το Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ) του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ),  με ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Ψυχολογία. Συνέχισε τις σπουδές της με μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στο Πανεπιστημίου Λευκωσίας και ολοκληρώνει το δεύτερο μεταπτυχιακό, στις Επιστήμες Αγωγής μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοιατρικών Προσεγγίσεων, με ειδίκευση την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση  στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ).

Παράλληλα, το ενδιαφέρον της για την ολική υποστήριξη και ανάπτυξη του παιδιού την οδήγησε στην τετραετή εκπαίδευση στην Σύγχρονη Διαπροσωπική Ψυχοδυναμική Ψυχοθεραπεία στο Ψυχοθεραπευτικό Κέντρο Νοτιών Προαστίων (ICPA).

Έχει συμμετάσχει εθελοντικά για 7 έτη στο Σωματείο Φίλων ΑμΕΑ: Δράση για το κάτι άλλο. Εργάζεται ως ειδική παιδαγωγός από το 2017 και συνεργάστηκε με Διεπιστημονικά Κέντρα Θεραπειών, αναλαμβάνοντας παρεμβάσεις τόσο με αντικείμενο τις Μαθησιακές Δυσκολίες, όσο και με Αναπτυξιακά Σύνδρομα, αλλά και συντονίζοντας ομάδες ενίσχυσης κοινωνικών δεξιοτήτων και σχολικής ετοιμότητας.

Έχει συμμετάσχει με προφορικές εισηγήσεις και αναρτημένες ανακοινώσεις σε παιδαγωγικά και ιατρικά συνέδρια (Πιλοτική μελέτη συνηθειών κι διαταραχών ύπνου παιδιών με ΔΑΦ και αναπτυξιακών διαταραχών και των γονέων τους), (Χρήση σεναρίων συμβολικού παιχνιδιού στην εκπαίδευση παιδιών με μαθησιακές και αναπτυξιακές αδυναμίες), (Η μουσική ως παιδαγωγικό εργαλείο/ δείκτης ενίσχυσης σε περιπτώσεις μαθησιακών δυσκολιών). Ακόμη, από την ερευνητική της εμπλοκή, έχει δημοσιεύσει κεφάλαιο στο βιβλίο:

Veneti, O., Xristodoulou, P., Xristopoulou, F., Barbouni, A. (2023), Case Study: Communication Abilities of a Child With Leukoencephalopathy (LBSL). In Katsarou, D. (Eds), Childhood Developmental Language Disorders, Role of Inclusion, Families and Professionals. (pp. 216-231).: IGI, Global

Έχει πιστοποίηση στα σταθμισμένα αξιολογητικά εργαλεία ΕΔΑΛΦΑ και Math-Pro-test. Έχει εκπαιδευτεί στην Greenspan Floortime approach και έχει ολοκληρώσει τον Α’ Κύκλο Νοηματικής Γλώσσας. Έχει παρακολουθήσει ποικίλα σεμινάρια όπως Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Εικαστικής Ψυχοθεραπείας (art therapy) στο Ιατρικό Ψυχοθεραπευτικό Κέντρο, Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα: Εισαγωγή στην Ψυχανάλυση, Φροϋδική Εταιρεία Βορείου Ελλάδος, Μουσικός Γραμματισμός : τυπικές και άτυπες μορφές μουσικής διδασκαλίας-μάθησης, Βιβλίο και παιδιά: η δυναμική μιας σχέσης, Η τέχνη των Παιδιών στην Art-Therapy κ.α.

Τέλος, επιδιώκει να ενημερώνεται και να εκπαιδεύεται, παρακολουθώντας τα σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα σε ό,τι αφορά την επιστήμη για την παιδική ηλικία, την ψυχολογία του παιδιού και την ειδική αγωγή με γνώμονα τη συμπερίληψη και ολική ενίσχυση της πραγματικότητας του παιδιού.

Read More

Λυκοτσέτα Γεωργία

Η Λυκοτσέτα Γεωργία είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στο τμήμα  Λογοθεραπείας . Στα πλαίσια της διπλωματικής της εργασίας έχει διεξάγει “Τραυλισμός : Συμβουλευτική γονέων και θεραπευτική προσέγγιση στη μέθοδο Palin-ParentChildInteraction”

Εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα ως Λογοθεραπεύτρια από το 2020.  Εργάζεται σε κέντρα ειδικών θεραπειών από το 2020 έως και τώρα.

Το 2023 ξεκίνησε να εργάζεται στο κέντρο ειδικών θεραπειών <σημείο>.

Έχει εξειδικευτεί σε εναλλακτικούς μεθόδους θεραπείας συγκεκριμένα στην προσέγγιση Hi.K.E.R που δραστηροποιείται στο χώρο της θεραπευτικής Ιππασίας και Ιπποθεραπείας . Καθώς  και στην πρώιμη ανίχνευση διαταραχών αυτιστικού φάσματος με την δοκιμασία ’ΠΑΙΣ’. Τέλος, κατέχει εξειδίκευση στη Σχολική Ψυχολογία του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων όπως Τραυλισμός στην παιδική ηλικία, ενναλακτικός τρόπος επικοινωνίας PECS-επίπεδο 1,  γλωσσικό πρόγραμμα  επικοινωνίας MAKATON ,αναπτυξιακή λεκτική δυσπραξία και SIMATA, στοματοπροσωπικές  ασκήσεις-Μυολειτουργική αποκατάσταση, κλινική Συλλογιστική στην Παιδιατρική Εργοθεραπεία ,Floortime : The Greenspan Approach κ.α.

Από το 2016 έως και σήμερα ασχολείται με τον εθελοντισμό σε προγράμματα με άτομα με ειδικές ανάγκες καθώς και δραστηριοποιείται σε  κατασκηνώσεις ως συνοδός .

Συνεχίζει να ενημερώνεται και να επιμορφώνεται συνεχώς σχετικά με τις νέες επιστημονικές μεθόδους και εξελίξεις που αφορούν την επιστήμη της λογοθεραπείας.

 

Read More

Κουνελάκης Μάνος

Ο Κουνελάκης-Δάγγας Εμμανουήλ είναι απόφοιτος του τμήματος λογοθεραπείας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Ηπείρου. Το θέμα της πτυχιακής του εργασίας ήταν μία Πολυπαραγοντική προσέγγιση στη Δυσπραξία σε επίπεδο διάγνωσης και μελέτη περιστατικού. 

Εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα ως Λογοθεραπευτής από το 2019. Έχει εργαστεί ως παράλληλη στήριξη σε πλαίσιο νηπιαγωγείου και Γυμνασίου από το 2018-2022. Το 2021 ξεκίνησε να εργάζεται ως λογοθεραπευτής στο Κέντρο Ειδικών Θεραπειών ”Σημείο”. 

Έχει γνώσεις διαφόρων μεθόδων που στοχεύουν στην πληρέστερη παρέμβαση των Αναπτυξιακών Διαταραχών, όπως Εντατική Αλληλεπίδραση, SIMATA, Κοινωνικές Ιστορίες, ΜΑΚΑΤΟΝ. Έχει παρακολουθήσει και συνεχίζει να παρακολουθεί εποπτικούς κύκλους αναπτυξιακής λογοθεραπείας από το 2020. 

Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων όπως, Η εργαζόμενη μνήμη και η σημασία της στη λειτουργικότητα, Ειδική Γλωσσική Διαταραχή αυτή η άγνωστη, Η Δυσπραξία και οι επιπτώσεις της στη λειτουργικότητα την ομιλία και το λόγο, Το παιδί με δυσκολίες στην αισθητητριακή επεξεργασία, Αφηρημένη Σκέψη, Σημασιολογικά Δίκτυα, Παιχνίδι, SFT- Solution Focused Therapy, Νευρομυική Περίδεση-ΤΑΡΕ. 

Η παρέμβασή του είναι  ανθρωποκεντρική ακολουθώντας έναν όσο πιο φυσικό τρόπο με στόχο την ολιστική προσέγγιση και τη λειτουργικότητα του παιδιού στην καθημερινότητα του. Σα θεραπευτής πιστεύει στη σημαντικότητα και στο νόημα της θεραπείας ως υποστηρικτή  που πλαισιώνει την ανάπτυξη του παιδιού με σεβασμό στις δυνατότητες και στη προσωπικότητά του. 

Συνεχίζει να ενημερώνεται και να επιμορφώνεται συνεχώς σχετικά με την επιστήμη της λογοθεραπείας. 

Read More

Γκέσου Κατερίνα

Η Κατερίνα Γκέσου είναι απόφοιτος του BSc Occupational Therapy, Queen Margaret University  αλλά και του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) με ειδικότητα Ειδική Φυσική Αγωγή.  Συνέχισε την εξειδίκευσή της με δύο μεταπτυχιακούς τίτλους. Ο πρώτος προέρχεται από το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Κινησιολογία» ΤΕΦΑΑ Σερρών όπου ασχολήθηκε με την επίδραση της Ηλεκτρικής Διέγερσης στην κόπωση των μυών του θέναρος ενώ ο δεύτερος από το Special Inclusive Education European University of Cyprus όπου ασχολήθηκε με την Αξιολόγηση της κατανόησης των συναισθημάτων των άλλων μέσω της Ψυχοκινητικής από παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος.  

Σε επίπεδο επιμόρφωσης έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευση της Αισθητηριακής  Ολοκλήρωσης ενώ το προσωπικό της portfolio περιλαμβάνει το Σεμινάριο εκμάθησης βρεφικής κολύμβησης, το σεμινάριο Ψυχοκινητικής- Μουσικοκινητικής Αγωγής Ε.Κ.Π.Α και το σεμινάριο Ελληνικής Εταιρείας Halliwic. Swimming and Therapy for People with Special needs. Επίσης έχει παρακολουθήσει το Πρόγραμμα σπουδών επαγγελματικών τμημάτων εκμάθησης γιόγκα διάρκειας 216 ωρών με ειδίκευση στην παιδική γιόγκα. 

Είναι εξειδικευμένη  στις μεθόδους PECS και TEEACH, στις Κοινωνικές Ιστορίες, σε μεθόδους Διαχείρισης Συμπεριφοράς ΑμΕΑ, στην Κινητική Μάθηση και στην  Προσέγγιση του Γνωσιακού Προσανατολισμού στην καθημερινή εκτέλεση Έργου CO-OP (Cognitive Orientation to daily Occupational Performance). 

Από το 2005 ως το 2018 εργάστηκε ως εξωτερική συνεργάτης σε νηπιαγωγεία και δομές ΑΜΕΑ οργανώνοντας προγράμματα Ψυχοκινητικής και Προσαρμοσμένης Φυσικής Δραστηριότητας σε παιδιά με δυσκολίες στην κίνηση. Από το 2007 παραδίδει κατ οίκον εξατομικευμένα προγράμματα Κινητικής Παρέμβασης, Εργοθεραπείας αλλά και Υδροθεραπείας σε συνεργασία με ιδιωτικά και δημόσια κολυμβητήρια της πόλης και από το 2012-2017 παρείχε εκπαιδευτική παράλληλη στήριξη σε παιδιά με  Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) και σύνδρομο Down, ενώ παράλληλα υπήρξε εξωτερική συνεργάτης σε ιδιωτικό Κέντρο Φυσιοθεραπείας όπου και άρχισε να εξειδικεύεται στην παιδιατρική Εργοθεραπεία. Από το 2017-2022 εργάστηκε σε μεγάλα Κέντρα Αποκατάστασης πλαισιώνοντας το τμήμα Εργοθεραπείας ενηλίκων, ενώ διετέλεσε ταυτόχρονα υπεύθυνη του αντίστοιχου Παιδιατρικού τμήματος τους. Από το 2021 εργάζεται ως εργοθεραπεύτρια στο Παιδιατρικό Κέντρο Θεραπειών «Εξέλιξης» της Έλενας Κούνδουρου ενώ επίσης συνεργάζεται με το Μητροπολιτικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης ως διδάσκουσα. 

Η συνεργασία με την Έλενα Κούνδουρου  αναπτύχθηκε και ωρίμασε, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί το Κέντρο Ειδικών Θεραπειών «σημείο».  

Από την αρχή της καριέρας της ως τώρα δεν έχει σταματήσει να επιμορφώνεται, ενώ το ασταμάτητο πάθος και η αγάπη της για την Εργοθεραπεία παραμένουν η κινητήριος δύναμη για να συνεχίζει τη Δια Βίου εκπαίδευση της. 

Read More

Τεληγιαννίδου Αγγελική

Since joining Zikzag in 2009, Chriss More has helped turn the company from a group of bright technology minds working with startups into a global Digital Product Engineering Services leader helping Fortune 500 companies on their innovation agenda. In Chriss’s time as President and CEO of company, the company has experienced explosive growth in size and revenue – all while developing a culture that fosters engaged employees around innovation.

Read More

Τσιμουρδάγκα Μαρία

Εργάζεται ως λογοθεραπεύτρια από το 2000 και είναι συνιδιοκτήτρια του Κέντρου Λογοθεραπείας στη Θεσσαλονίκη με την Αγγελική Τεληγιαννίδου. Από τον Σεπτέμβριο του 2002 έως τον Ιούνιο του 2004 εργάστηκε στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Κωφών και Βαρήκοων Παιδιών Κεντρικής Μακεδονίας ενώ ήταν εξωτερικός επιστημονικός συνεργάτης στο τμήμα κοχλιακών εμφυτεύσεων της Πανεπιστημιακής Κλινικής «ΑΧΕΠΑ» στη Θεσσαλονίκη.

Read More